Dagindeling:
8.00-10.00 spreekuur 10.00-10.30 overleg/ koffiepauze 10.30-12.30 spreekuur 13.00-14.00 spreekuur assistentes : bv. hechtingen verwijderen, oren uitspuiten, wratten aanstippen, injecties zetten, uitstrijkjes voor bevolkingsonderzoek maken 13.30-17.00 terugbelspreekuuur, spoedspreekuur, categoraal spreekuur (chirurgische ingrepen e.d.), aanvullende diagnostiek (longfunctieonderzoek, vaatonderzoek e.d.), huisbezoekenWerkdagen de heer van Ginkel, huisarts: maandag en dinsdag
Werkdagen de heer Peters, huisarts: woensdag, donderdag, vrijdag
Werkdagen mevrouw Jarinda Cazemier, verpleegkundig specialist in opleiding: dinsdag, woensdag en vrijdag
Werkdagen mevrouw Ineke Flikkema, POH-GGz: iedere donderdag en om de twee weken op maandagmorgen
Als u belt voor het maken van een afspraak zal de assistente u vragen wat de gezondheidsklacht is waarvoor u een afspraak maakt. Dit heeft twee redenen: ten eerste kan zij bij de spreekuurplanning rekening houden met de aard van uw probleem (sommige klachten vergen meer tijd), ten tweede kan soms met een telefonisch zelfzorgadvies worden volstaan. Ook doktersassistentes hebben een geheimhoudingsplicht m.b.t. vertrouwelijke informatie betreffende patienten. Mocht u toch om redenen van privacy uw klacht alleen met uw arts willen bespreken, dan is dat natuurlijk geen enkel probleem. Wanneer u een afspraak maakt, houd er rekening mee dat een consult 10 minuten duurt. Heeft u meerdere problemen, geef dit dan door aan de praktijkassistente zodat zij bij de planning daarmee rekening kan houden.
Terugbelspreekuur:
Indien u bepaalde zaken telefonisch wilt bespreken met uw arts (bv. uitslagen van onderzoeken, verslagen van specialisten betreffende polikliniekbezoek of ziekenhuisopname), kunt u de praktijkassistente dagelijks (bij voorkeur tussen 11.00 en 12.00 uur) bellen en dit aangeven. De huisarts zal u dan dezelfde dag nog terugbellen.
Uitslagen:
Uitslagen van bloedonderzoek zijn meestal binnen 5 werkdagen beschikbaar, uitslagen van beeldvormend onderzoek na ca.1 week, uitstrijken na 2 weken, verslagen betreffende polikliniekbezoek of ziekenhuisopname na enkele weken. Voor al deze uitslagen kunt u dagelijks (bij voorkeur tussen 11.00 en 12.00) met de praktijkassistentes bellen.
Patient-tevredenheidonderzoek CQI 2017:
In 2017 hebben we een tevredenheidsonderzoek (CQI) uitgevoerd bij de patienten die bij ons in de praktijk zijn ingeschreven. Uit de resultaten blijkt dat men over het algemeen zeer tevreden is over de kwaliteit van zorg en dienstverlening van onze praktijk. Verbeterpunten waren de telefonische bereikbaarheid en dat men in de wachtkamer vaak kan horen wat er aan de balie wordt besproken. Wij hopen deze 2 punten te hebben verbeterd met onze nieuwe telefooncentrale en een andere indeling van de ruimtes en betere isolatie na de recente verbouwing van onze praktijk.